Blog.
Müştəri loyallığının artırılması
Yaddaşda qalmaq İnsanlar hər zaman həyatlarında baş verən önəmli – yəni, emossional cəhətdən yüksək təsir gücünə malik hadisələri xatırlayırlar. Siz kiçik təcrübə keçirsəz və insanlara sual versəniz ki, “Mən...
WOW effekt – Müştəri təcrübəsi
WOW effekt nədir ? Daha öncki bloqda da göstərildiyi kimi WOW effek bu formula ilə çalışır: Wow = Expectation + 1 Formuladan da göründüyü kimi, öncə müştərinin standart gözləntisini...
Customer experience – Müştəri təcrübəsi
Customer experience nədir ? Customer experience (CX) – Müştəri təcrübəsi dedikdə müştərinin şirkətin hər hansı məhsul və ya xidməti, həmçinin şirkət ilə istənilən təmas nöqtsindən (touch point) sonra müştəridə...
Loyallıq dəyərləri (LTV, ACL, CRR)
Lifetime Value (LTV) LTV, müştəri ilə gələcək bütün münasibətlərə aid edilən xalis mənfəətin proqnozunu təyin etməyə imkan verir.. Müştərinin bütün müştəri əlaqələri boyunca biznesin məhsullarına və ya xidmətlərinə xərclədiyi...
Loyallıq marketinqi nə deməkdir?
Loyallıq marketinqi mövcud müştəri bazasının təkrar alış-veriş edərək sadiq müştərilərə çevrilməsi üçün hazırlanmış strategiyadır. Bu anlayış yaranmazdan öncə bizneslərin tək fokus nöqtəsi müştəri bazasını genişləndirmək, yeni müştərilər cəlb etmək...
Loyallıq sistemi və Rəqəmsal marketinq
Loyallıq nədir? Loyallıq – sadiklik Sadiqlik – möhkəm dostluq və ya kiməsə və ya hər hansı prosesə dəstək olmaq keyfiyyətidir. Loyallıq marketinqi? Loyallıq marketinqi, şirkətin təşviqlər vasitəsilə mövcud müştəri...