Blog.
Loyallıq marketinqi nə deməkdir?
Loyallıq marketinqi mövcud müştəri bazasının təkrar alış-veriş edərək sadiq müştərilərə çevrilməsi üçün hazırlanmış strategiyadır. Bu anlayış yaranmazdan öncə bizneslərin tək fokus nöqtəsi müştəri bazasını genişləndirmək, yeni müştərilər cəlb etmək...
Loyallıq sistemi və Rəqəmsal marketinq
Loyallıq nədir? Loyallıq – sadiklik Sadiqlik – möhkəm dostluq və ya kiməsə və ya hər hansı prosesə dəstək olmaq keyfiyyətidir. Loyallıq marketinqi? Loyallıq marketinqi, şirkətin təşviqlər vasitəsilə mövcud müştəri...
2022-ci ilin 5 Digital Marketing trendi
1. Meta hər yerdə Hətta Facebook öz adını META olaraq dəyişib. Yadınızdadırsa, Google bir anda 2015-ci ildə Alphabet kimi mövqeləşdi. Önəmli olan seçimdir. İstifadəçilərə genişləndirilmiş və virtual təcrübə təqdim...
Kontent marketinqin faydaları
Kontent marketinq nədir? Kontent marketinqi – brend reputasiyası, məlumatlılıq və auditoriya ilə yaxınlıq yaratmaq məqsədi ilə kontentin yaradılması, dərc edilməsi və paylaşılmasıdır. Kontent marketinqin biznes üçün faydaları nələrdir? 1....
Mobil Marketinq
Mobil marketinq – məhsul və xidmətlərin mobil qurğular, smartfon və planşetlər vasitəsi ilə önə çıxarılması həyata keçirən kompleks marketinq prosesidir. Mobil marketinqdə müasir mobil texnologiyalar istifadə olunur. Bu texnologiyalar:...
Metaverse marketinq
Metaverse sürətlə inkişaf etməkdədir. Bu isə marketoloqlar xüsusən də rəqəmsal marketinq mütəxəssisləri üçün geniş imkanlar yaradır. Buradan siz həm metaverse nə olduğunu və rəqəmsal marketoloqlar üçün hansı imkanlar yaratdığını...