Loyallıq
14 апреля, 2023 - Digital marketing

Lifetime Value (LTV)

LTV, müştəri ilə gələcək bütün münasibətlərə aid edilən xalis mənfəətin proqnozunu təyin etməyə imkan verir.. Müştərinin bütün müştəri əlaqələri boyunca biznesin məhsullarına və ya xidmətlərinə xərclədiyi pulun ümumi məbləğini əks etdirir, həmçinin iqtiasadi faktorlar nəzərə alınmaqla gələcək xərcləmələrdən xəbər verir. LTV şirkətlər üçün mühüm ölçüdür, çünki bu, onlara müştərilərin əldə edilməsi və saxlanmasının dəyərini müəyyən etməyə və buna əsaslanaraq biznes qərarları qəbul etməyə kömək edir.

Average Customer Lifetime (ACL)

Müştəri ömrü kimi də tanınan ACL, müştərinin biznesdən alış-veriş etməyə davam etdiyi orta vaxtdır. Bu, müştəri münasibətlərinin uzunluğunun ölçüsüdür-müştərinin şirkətlə ilk əlaqəsindən son əlaqəsinə qədər keçən müddəti əks etdirir. Hesablanması zamanı hər bir müştərinin son alış-veriş tarixindən ilk alış-veriş tarixini çıxmaq və alınan nəticənin orta rəqəməni tapmaqla təyin olunur. ACL şirkətlər üçün vacib bir metrikdir, çünki o, müştəri münasibətlərinin potensialını müəyyən etməyə kömək edir və müştəri davranışı haqqında məlumat verir.

Customer Retention Rate (CRR):

Müştəri loyallığı olaraq da bilinən CRR, müəyyən bir müddət ərzində bir şirkətlə əlaqələri davam edən müştərilərin faizini ölçən bir metrikdir. Dövrün sonundakı müştərilərin sayını həmin dövrün əvvəlindəki müştərilərin sayına bölmək və 100-ə vurmaqla hesablanır. CRR müştəri məmnuniyyətini və müştərini əldə saxlama strategiyalarının effektivliyini ölçdüyü üçün şirkətlər üçün vacib bir metrikdir.

Nəticə olaraq, LTV, ACL və CRR şirkətlər üçün müştəri münasibətlərini başa düşmək və izləmək üçün əsas ölçülərdir. LTV müştəri münasibətlərinin dəyərinə dair anlayışlar təqdim edir, ACL müştərinin şirkətlə əlaqələrinin zaman uzunluğunu ölçür, CRR zamanla biznesə sadiq qalan müştərilərin faizini ölçür. Bu ölçüləri izləməklə şirkətlər müştərilərin əldə edilməsi və saxlanması ilə bağlı əsaslandırılmış qərarlar qəbul edə, nəticədə gəlirin artmasına və uzunmüddətli uğur əldə edə bilər.

Aşağıda LTV, ACL və CRR dəyərlərini necə yüksəltmək olar sualına bəzi cavablar verilmişdir. 

Customer Experience:: Müsbət müştəri təcrübəsi LTV, ACL və CRR-nin artırılmasında əsas amildir. Şirkətlər mükəmməl müştəri xidməti göstərmək, yüksək keyfiyyətli məhsullar təklif etmək və istifadəçi dostu vebsayt və ya mobil tətbiq yaratmaqla müştəri təcrübəsini təkmilləşdirə bilər. Şirkətlər həmçinin müştərilərdən rəy toplaya və ondan təkmilləşdirmələr etmək və ümumi müştəri təcrübəsini artırmaq üçün istifadə edə bilərlər.